Volgaklubi kodu
Kodu
Foorum
Galerii
Kontakt
Kuuluta
  


· Avalehele
· Klubi tutvustus
· Liikmete nimekiri
· Ürituste kalender
· GAZ Ajalugu
· GAZ Mudelid
· Volgad meedias
· Maailm ja mõnda
· Ümberehitused
· Tehnoabi
· Uudiste arhiiv
· Lingid
· Kasutajate nimekiri
· Foorum



Praegu on, 483 külastaja(d) ja 0 kasutaja(d) kes on praegu portaalis.

Sa oled Anonüümne kasutaja. Sa saad registreerida vabalt vajutades SIIA


Volgaklubi foorum :: Vaata teemat - MTJ juhataja GAZ 21
Galerii  Laadi pilte serverisseLaadi pilte  OtsiOtsi   ProfiilProfiil   Logi sisse, et kontrollida oma privaatsõnumeidLogi sisse, et kontrollida oma privaatsõnumeid   Logi sisseLogi sisse 

MTJ juhataja GAZ 21
Mine lehele Eelmine  1, 2, 3 ... 10, 11, 12 ... 18, 19, 20  Järgmine
 
Uus teema   Vasta sellele teemale    Volgaklubi foorum -> Lugejate autod
Vaata eelmist teemat :: Vaata järgmist teemat  
Autor Sõnum
Sm.Tihhonov
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Nov 08, 2004
Teateid: 2784
Asukoht: Telliskivi, Viimsi

TeadePostitatud: P juuni 17, 2012 11:04 pm    Postita teema: Vasta viitega

VÄGA ilusad polstrid. Nii värsked ja samas nii originaalid. Uute polstrite tegemine annab resaureeritud autole resultaadina ikka hoopis teise kvaliteedi.
_________________
Terve aasta poole aastaga
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri Külasta postitaja kodulehekülge
MTJ juhataja
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Aug 07, 2007
Teateid: 490
Asukoht: Tallinn

TeadePostitatud: K juuni 20, 2012 8:49 pm    Postita teema: Vasta viitega

Iga vanasõiduk saab valmis jaanipäevaks!
Vanadel restauraatoritel on kõnekäänd, et iga vanasõiduk saab valmis jaanipäevaks, aga mis aastanumber siis on, ei oska keegi ennustada. MTJ juhataja Volga sai täna liikluskindlustuse ja käis ka esimesel proovisõidul. Kohe-kohe saab selle esimese Volga soetamisest ... 5 aastat. Viigipükse ja lipsu polnud kuskilt võtta, aga vahuvein sai avatud (pärast sõitu).
Tegelikult ei tesadnud ma tänase päevani, kuidas mu auto lego klotsid kokku sobivad. Olen kuulnud õudusjutte, kuidas on meistrid pidanud tiibasid lühemaks lõikama ja viike teise kohta tekitama. Mina oma lihtsameelsuses ostsin kõik uued tiivad ja ka ühe ukse ning ei pannud neid enne värvimist tervikuna kokku. Samas ehitasin ma mõlemad C-piilarid ja ühe lävekarbi uuesti. Peamiselt silma järgi. Täna oleks võinud tekkida olukord, kus viimased uksed ei mahu avadesse või ei hakka lukud käima. Tänutäheks ennastsalgava tööpanuse eest mind säästeti kõigist ebameeldivustest ja tulemus on igati parem Koeru ARTist.
Järgmisele lustisõidule proovin tulla juba Volgaga.
Lõpp saabus nii ootamatult, et pilte sellest ei saanudki teha. Tegelikult oleksin näidanud tellinguid-pinke, mis tulid ehitada uksekarpide kõrgusele, et üksinda lukkude-klaasidega varustatud rasked uksed hingedele panna.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri
Valguta
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Jul 05, 2006
Teateid: 27
Asukoht: Tallinn

TeadePostitatud: K juuni 20, 2012 11:24 pm    Postita teema: Austusavaldus Vasta viitega

Lugupeetud sm. MTJ juhataja.
Lubage Elva rajooni Valguta Küla TSN TK poolt ja nimel õnnitleda Teid suurepärase töösaavutuse puhul! Oleme kindlad, et annate ka edaspidi oma väärika panuse meie ühise eesmärgi, igasse külasse (linnaossa) sõidukorras Volga, saavutamisele veel sellel aastatuhandel!
Kolhoosnike ennastsalgav töö Merivälja renoveerija targal juhendamisel viib meid Volgadega helgesse tulevikku! Ja võib-olla isegi järgmisele Lustisõidule!
Hurraa seltsimehed!
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri
diesel
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Apr 04, 2006
Teateid: 101
Asukoht: maal

TeadePostitatud: N juuni 21, 2012 8:34 am    Postita teema: Vasta viitega

hmm, et kuidas nüüd öeldagi. no iseenesest on ütlemata meeldiv kui massin valmis ja liiklusesse läeb.
aga.
suur aga.
jama näikse ka ikke perspektiivis olevat.
siinse teema ülilahedad ja -õpetlikud jutud ju saavad sellega otsa.
igakord volga lehele tulles on ärevus hinges, et kas on miskit suurepärast lugemismaterjali üllitatud. vahel ikke on, kuigi võiks rohkem olla.
kui üks protsess on lõpule jõudnud, siis ju ka üks huvitav teema jälle vähem.
igatahes mtj-ile ja eriti tublile juhatajale au, kiitus ja sügav kummardus.
ja tagasihoidlikult loodan, et töökojas algab uus ja põnev projekt, mida ka siinsel seinalehel sama mõnusasti kajastatakse.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri
Sm.Tihhonov
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Nov 08, 2004
Teateid: 2784
Asukoht: Telliskivi, Viimsi

TeadePostitatud: N juuni 21, 2012 9:03 am    Postita teema: Vasta viitega

Mul oli kah sõber MTJ-i üle siiralt hea meel, kui ta eile helistas ja teatas, et "rüüpan vahuveini, võtan päikest ..." ning siis katkes telefoniside. Aga erutav sõnum oli edastatud. Tore kui igal asjal on algus ja lõpp. Seda enam, et Vahuri Volga valmimist olime juba kaua oodanud. Aga õnneks ei usu ma MTJ-i projektide lõppu veel niipeagi tulevat ja nostalgilisi jutustusi saame veel kaua lugeda. Meie garaazi kogemused näitavad, et esimesest proovisõidust hästi toimiva autoni kulub veel üks hooaeg. Ning siis on ju Vahuril kuuri all veel ...
_________________
Terve aasta poole aastaga
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri Külasta postitaja kodulehekülge
Marko 01ZEI
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Feb 11, 2010
Teateid: 233
Asukoht: Rae vald, Harjumaa

TeadePostitatud: N juuni 21, 2012 10:32 pm    Postita teema: Vasta viitega

Palju õnne Vahur,

Loodan varsti näha õnnelikku volga omanikku ka Kiili vallas.
Ka minul mõlgub möttes järgmisel lustisõidul osaleda 3 seeria masinaga.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri
MTJ juhataja
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Aug 07, 2007
Teateid: 490
Asukoht: Tallinn

TeadePostitatud: P juuni 24, 2012 11:37 pm    Postita teema: Vasta viitega

Eestlaslik nekroloog
Kadunukesest polnud elu jooksul kuulda ei kippu ega kõppu, aga kui äkki ära suri, siis teatasid kõik kui asendamatu ja andekas kadunuke oli, ning millise tühimiku tema lahkumine on tekitanud.
Selline mulje jääb sõprade viimaseid kommentaare lugedes, aga kuuldused minu lahkumisest on liialdatud. Lihtsalt tuleb veidi profiili muuta ja proovida, kuidas kukub välja vanasõiduki autojuhi amet või mootorimehhaniku töö jne.

Jaanipäev Volgaga - Leto svet!
See jaanipäev tekitas Volga odomeetrile esimesed paarsada läbitud kilomeetrit ja seda jaanipäeva kaine kaptenina tüürides. Enne esimest pikemat väljasõitu avaldas täisealine perepoeg vabatahtlikult soovi Volga puhtakse pesta. Võin küll eksida, kuid minu arust oli see vist tal küll esmakordne autopesu elus. Esmasõit koos lastega viis mind läbi Lahemaa kaunite mõisavaadete Vihulasse, kus peenem seltskond pidutses. Tuues ettekäändeks auto suured gabariidid ja juhi kogenematuse, saime teha ka pisikese auringi mõisapargis. Vihulast kihutasime otseteed tagasi MTJ poole, sest seal ootas juba teine ports järeltulevat põlve, kes tahtsid ka saada osa vanaisa imesõiduki ristsetest. Selle seltskonna viis Volga kohalikule küla jaanitulele parajasti lõkke süütamise ajaks. Keegi mu liivakastikaaslastest tundis, nagu oleks kunagine kolhoosi esimees ise peole saabunud.
Mingil ajal oli inimlik vajadus täiendada toiduvarusid kohalikust Loksa linna kauplusest ja siis kogesin parklas oma nahal, millises seisuses on Volga veel nüüdki meie naaberrahvuse hinges. Küsiti "lapse" vanust ja oletatavat hinda jne. Igatahes sain tunda esmakordselt ka vanatehnika seda külge.
Sellel õigel päeval ei seganud ka vihm Volga nautimist. Kojamehed ja salongi ventilaator töötasid, kuid ikkagi läksid aknad uduseks. Seda traditsioonilist ventilaatorit tagaaknale ka nagu riputada ei söenda. Sõit viis nostalgiliselt läbi rannakülade poriste kruusateede ja igati kohased tundusid sellistes oludes autole paigalatud logarid ja auto helehall värv. Pidustused lõpetas muidugi kohustuslik autopesu.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri
MTJ juhataja
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Aug 07, 2007
Teateid: 490
Asukoht: Tallinn

TeadePostitatud: K juuni 27, 2012 3:43 pm    Postita teema: Vasta viitega

Pealinna vallutamas
Täna jõudis kätte see päev, mil MTJ Volga rattad taaspuudutasid Tallinna tänavaid. Alustasime TÜVi sooritamisest, mille käigus targad masinad ütlesid, milliseid varuosi tuleb autole kiiremas korras muretseda. Seejärel tormasin idaautode varuosapoodi "Volga", et vajalik soetada.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri
Sm.Tihhonov
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Nov 08, 2004
Teateid: 2784
Asukoht: Telliskivi, Viimsi

TeadePostitatud: K juuni 27, 2012 11:10 pm    Postita teema: Vasta viitega

MTJ-i uuenenud Volga jõudis täna ka meie boksi külastada. Välja näeb hea ja sõitis ka esimese korra kohta üllatavalt hästi. Ning jätkuvalt tuli imestada, kui ilusad on need uued istmed. Tutikad ja samas nii autentsed.
_________________
Terve aasta poole aastaga
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri Külasta postitaja kodulehekülge
MTJ juhataja
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Aug 07, 2007
Teateid: 490
Asukoht: Tallinn

TeadePostitatud: N juuni 28, 2012 10:03 pm    Postita teema: Vasta viitega

Tagasi Eedenisse!

Tegelikult siis tagasi MTJi ja lõpuosa trossi otsas. Pealinna vallutamine jäi meiesugustel maamatsidel esimesel korral lühikeseks, sest mootor õnnestus kokku jooksutada. Lihtsalt see mootor kasutas määrimiseks mõeldud õli kütuselisandiks ja määrimiseks enam ei jätkunud.
Milline on siis plaan B? Tuleks lihtsalt kaksikult töötav mootor maha sikutada ja asemele panna.
Hommik on õhtust targem! Rakendus hoopis plaan C - pisikeseks pulmasõiduks tuleb kasutada midagi kaasaegset. Pool muna on parem kui tühi koor, sest tegelikult sai pruuti selle autoga päris mitmel päeval asjatoimetusteks ja pulmadega seoses sõidutatud. Mootori vahetamisel oleks võinud tekkida mitmeid ootamatusi ja lõpptulemuses ei saanud kindel olla. Otsustasin veeta need päevad koos kaugete külalistega (kaugemad nendest saabusid Mauriitsiuse saarelt) ja istuda pidulauas puhaste kätega ja hästi puhanuna.
Mootori vahetuse teen pärast pulmi rahulikult, sest ka käigukasti tagumine simmer tahab vahetamist ja küllap sealt muudki kohendamisväärset leiab.


Viimati muudetud MTJ juhataja poolt (K juuli 04, 2012 9:13 am), kokku muudetud 1 korda
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri
Valguta
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Jul 05, 2006
Teateid: 27
Asukoht: Tallinn

TeadePostitatud: R juuni 29, 2012 11:54 am    Postita teema: Vasta viitega

Kahju! Aga mulle jääb eilne päev tänu MTJ juhatajale pikaks ajaks meelde. Sõita uue auto lõhnaga Volgas! Meelde tuli juunikuine päev 42 aastat tagasi, kui kauplusest "Volga" kättesaadu 21P vuras Lappetukme küla Kaasiku talu hoovile. Ja seejärel tiigi ääres kodus keedetud seebiga tehase konserveerimisõli ja muu liigse mahapesemine. Aega võttis, aga lõpuks sai Volgat ka tema õiges värvitoonis näha! On teine veel praegugi venna talus kuuri all oma aega ootamas!
Aga Vahurile jõudu! Ega pulmasõit sellepärast sõitmata saa jääda. Ja kui vaja, olen valmis oma käigusolevalt mootorit laenama.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri
MTJ juhataja
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Aug 07, 2007
Teateid: 490
Asukoht: Tallinn

TeadePostitatud: R juuli 13, 2012 8:06 pm    Postita teema: Vasta viitega

Buchenwaldi pesuvahetus
Mul on ainult vanad anektoodid. Kunagi viimase suure sõja ajal olid sakslased Buchendwaldi ehitanud represseeritute koonduslaagri. Pesuvahetus vangilaagris olevat toimunud viisil, kus esimene barakk vahetas teise barakiga pesu ja kolmas vahetas neljandaga jne.
Minu Volgadega toimus äsja just selline Buchenwaldi pesuvahetus, kus üks kaksikutest loovutas oma töötava originaalmootori mittetöötava uuema vastu.
Hardi Volmer laulab, et kannatus läks katki ühes kindlas kohas ja selleski ei olnud miskit erilist. Minu kannatus läks katki, kui pärast 5 aastat Volga nokitsemist ja 500 km läbisõitu tuli ta kuuri alla lükata. Viskasin kõik ratsionaalsed tegevused tulevikku, sest sellel suvel tahan oma Volgaga eputada.
Alustasin doonori elluäratamisest, sest põrsast kotis ju ei osteta.
Mootor käivitus pärast starteri vahetust probleemideta.

Doonor on valmis oma mootorit loovutama:

Kõige tõsisem probleem ja aeganõudvam oli mittetöötavate mootoritega autode teisaldamine, sest selleks pidi olema keegi abiks või pidin iga paari meetri peale palki rataste ette panema ja käima rooli õige suuna peale keeramas. Eriti keeruline oli nende autode garaa¸i sisse saamine, sest traktori järel seda enam teha ei saanud. Siis pidi appi võtma pika-pika keti ja vedama selle läbi töökoja teiselt poolt välja. Appi pidi kauplema veel "jaamakorraldaja", kes punase lipukesega märku andis, millal tõmmata ja millal lõpetada.



Mootor ja agregaadid olid nii paksu sõnniku all, et need tulid lahusti ja kaabitsatega ning pintslitega puhtaks kraapida. Peaaegu kõik lapsepõlvest alates kogutud Eskimo jäätise pulgad kulusid mootori kraapimiseks ära.


Pärast 5 pikka tööpäeva, kus lõpuks tuli ka sõber appi, olen jälle saanud liigelda oma Volgaga ja homseks olen isegi mingile rahvusvahelisele vanatehnika kokkusaamisele kutsutud.
See "mingi" vanatehnikaüritus osutus Vihula mõisas ja Lahemaal toimunud kohtumiseks, kus meie näitasime ennast, kuid pigem vahtisime inglise sinivereliste 20.-30. aastate Rolls-Royce, millega 70-80 aastased sirid-ladyd kimasid läbi Põhjamaade ja Baltikumi. (pilte on piinlik panna - ikkagi sellised katuseta kodaratega puuautod)


Viimati muudetud MTJ juhataja poolt (E juuli 16, 2012 2:56 pm), kokku muudetud 1 korda
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri
MTJ juhataja
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Aug 07, 2007
Teateid: 490
Asukoht: Tallinn

TeadePostitatud: E juuli 16, 2012 2:45 pm    Postita teema: Vasta viitega

Koeru ART
Nädalavahetus vanatehnikaga viis mind Lõuna-Eestisse eputama ja tagasiteele jäi Koeru. Kuna Koeru autoremonditehas (Koeru ART ) on üks sümbol, millega seostatakse VOlgade ajalugu Eestis, siis tegin seal ka oma autoga pisukese peatuse. Tean tehasest ammu nii mõndagi, sest peretuttav töötas seal aastaid ohutustehnika insenerina. Kuna mul endal Volgat ei olnud, siis ainukese asjana on mulle kingitud purk 88-liimi.
Minu autol pole õnneks Koeru ARTiga mingit sidet olnud ja seega julgesin seal teha süümepiinadeta peatuse, et jäädvustada hetke. Selle peale väljus sõbralik valvetädi, kes teavitas mind viibimisest eravalduses ja turvakaamera vaateväljas (mingeid infotahvleid seal küll ei olnud). Selle peale näitas minu auto oma iseloomu ja siristas solvunult loigukese ihumahlu sinna parklasse (väsinud vändatopendi vahelt tuli see). Lisasin pidulikult õli juurde ja jätkasin koduteed. Vanatehnika hooaja lõpuni tuleb sellega leppida, et õli lekib ja aeg-ajalt tuleb seda lisada. Sügisel on aega sellega ja paljude pisiasjadega tegeleda.


Driftitamine
Volgaga sõitmisel olen kogenud midagi uut - kummide vilistamist kurvides ja eriti ringristmikel. Päris meelega seda just ei tee, aga kuna olen raskema jalaga, siis vahel lihtsalt kukub sõit lärmakalt välja. See tundub isegi nagu sobivat sellel autole (Ettevaatust! Auto!)


Viimati muudetud MTJ juhataja poolt (E juuli 23, 2012 8:47 am), kokku muudetud 1 korda
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri
MTJ juhataja
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Aug 07, 2007
Teateid: 490
Asukoht: Tallinn

TeadePostitatud: R juuli 20, 2012 8:23 pm    Postita teema: Vasta viitega

Hunt Kriimsilma 9 ametit
Kui esimesest vanatehnika üritusest koos inglise siniverelistega oli juba juttu,

, siis argimured esitavad omad nõudmised. Ilmselt on inglise härrasmeestel autode jaoks oma mõisas nii palju ruumi, et nad ei pea kohalikku ehitusmaterjalide poodi siirduma vana RR-iga. Minul seevastu seisavad nad "mõisas" rivis ja oma laiskusest võtan esimese ettejuhtuva

Kaader ei ole lavastatud, tagasihoidlik koorem 100 kg. Isegi laomees oli meeldivalt üllatunud minu autot nähes.
Pool sajandit hiljaks jäänud idüll (pilt lavastatud): individuaalelamu heas peaelinna rajoonis (rõdul merevaade) , roosid ja luksusauto Volga.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri
gazik
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Nov 13, 2004
Teateid: 1325
Asukoht: Tartu

TeadePostitatud: E juuli 23, 2012 1:24 pm    Postita teema: Vasta viitega

Rubriik: Viisaastaku parimad

Seoses sõiduauto Gaz M21 jõudmisega konveieri lõpuossa ja pidades silmas omaniku suuri teeneid meie kodumaa vanatehnikamaastikul ning arvestades asjaolu, et punaninaga põder on oluliselt kenam kui heleroosaga, otsustati:
Tartu rajoon sm.Gaziku isikus annab MTJ juhatajale Punatähe( loe: znaki Volga ninaossa).

Sm.Gazik (palavalt tervitades)
_________________
AADU KADAKAS
psü-psühhiaater(suiti maal, enamust aega hullumajas) Abiliin ja nõustamine GSM 534 97951
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade
Reasta teated eelmise järgi:   
Uus teema   Vasta sellele teemale    Volgaklubi foorum -> Lugejate autod Ajatsoon on EET Eesti talveaeg
Mine lehele Eelmine  1, 2, 3 ... 10, 11, 12 ... 18, 19, 20  Järgmine
Lehekülg 11, kokku lehekülgi 20

 
Hüppa:  
Sa ei saa teha algatada uusi teemasid selles foorumis
Sa ei saa vastata teemdaele selles foorumis
Sa ei saa muuta oma teateid selles foorumis
Sa ei saa kustutada oma teateid selles foorumis
Sa ei saa hääletada küsitlustes selles foorumis

volga.ee ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
volga.ee jätab endale õiguse kustutada ja redigeerida kommentaare, mis ei vasta sisult headele tavadele.


Forums ©
Copyright © by Volgaklubi koduleht 2004
Kõik õigused reserveeritud