Liitunud: Nov 05, 2007 Teateid: 69 Asukoht: Lääne-Virumaa ja Tartu
Postitatud: N aug 07, 2008 11:40 pm Postita teema:
Väga hea..selle tööriista peaks kindlasti vaatama siis.Praegu on nii,et kui näpitsad tulevad vedru küljest ära,siis käsi koos kogu ülekehaga põrkub kuhugi esitiiba või koopasse,nii et kõik valutab. _________________ Älä osta Volgaa,
Volga tekee velkaa
ja velka kestää kauemmin kuin Volga.
Esimese vajutusega pedaal täitsa põrandasse ei vaju..kuskil jääb seisma ja rattad pidurduvad.Teise vajutusega töötab nagu peaks.
Kõige hullem on see,et kui pedaali all hoida hakkab see tasapisi põrandasse vajuma.Järelikult laseb süsteem kuskilt läbi ja silindrid pole ikkagi täiesti töökorras..iga ratta juures,nagu tavaks saanud,kummi peal õli jälg.Ilmselt silindrid praagid või mingid ilged nikastused!
Kahju-kahju..Minu mõistus on otsas..ehk kommenteeriks asja?
Sm.Västrikule on see tunne tuttav?
Ja veelkord..palun ärge kallake teist tüüpi õli pidurisüsteemi !
Hans _________________ Älä osta Volgaa,
Volga tekee velkaa
ja velka kestää kauemmin kuin Volga.
Liitunud: Aug 25, 2005 Teateid: 95 Asukoht: UK/Tartu
Postitatud: P aug 17, 2008 7:00 pm Postita teema:
Kui pedaal põrandasse vajub, aga väliseid lekkeid ei ole, siis lasevad peasilindri mansetid läbi.
Piduriklotsi ja trumli vaheline pilu tuleb ka igal rattal reguleerida, soovitatavalt võrdsed. Vastasel korral pidurdab väikseima piluga klots esimesena -- teravad elamused liikluses. Kui klotsid väga kaugel on, siis esimese vajutusega on pedaali käik pikk.
Esimese vajutusega pedaal täitsa põrandasse ei vaju..kuskil jääb seisma ja rattad pidurduvad.Teise vajutusega töötab nagu peaks.
Kõige hullem on see,et kui pedaali all hoida hakkab see tasapisi põrandasse vajuma.Järelikult laseb süsteem kuskilt läbi ja silindrid pole ikkagi täiesti töökorras..iga ratta juures,nagu tavaks saanud,kummi peal õli jälg.Ilmselt silindrid praagid või mingid ilged nikastused!
Kahju-kahju..Minu mõistus on otsas..ehk kommenteeriks asja?
Sm.Västrikule on see tunne tuttav?
Ja veelkord..palun ärge kallake teist tüüpi õli pidurisüsteemi !
Hans
Kui pidurisüsteem kuskilt ei leki, siis on nii nagu sm Pukspuu kirjutas. Lekkest annab aimu piduriõli taseme alanemine peale mitmeid pidurdamisi.
Kas piduri torud, võimendi jne sai peale vale piduriõli peale valamist puhastatud? Kui ei, siis võivad seal olla klimbid ja mullid.
Praegu kaubandusvõrgust saadavate pidurimansettide kvaliteet on nii nagu on. Oma autol olen vahetanud piduri ja siduri peasilndrite mansette korduvalt. Kasutusiga paar kuud. Õnneks ei kiskunud töösilindreid lahti, kuna need ei lekkinud.
Esimese vajutusega pedaal täitsa põrandasse ei vaju..kuskil jääb seisma ja rattad pidurduvad.Teise vajutusega töötab nagu peaks.
Kõige hullem on see,et kui pedaali all hoida hakkab see tasapisi põrandasse vajuma.Järelikult laseb süsteem kuskilt läbi ja silindrid pole ikkagi täiesti töökorras..iga ratta juures,nagu tavaks saanud,kummi peal õli jälg.Ilmselt silindrid praagid või mingid ilged nikastused!
Kahju-kahju..Minu mõistus on otsas..ehk kommenteeriks asja?
Sm.Västrikule on see tunne tuttav?
Ja veelkord..palun ärge kallake teist tüüpi õli pidurisüsteemi !
Hans
Kui pidurisüsteem kuskilt ei leki, siis on nii nagu sm Pukspuu kirjutas. Lekkest annab aimu piduriõli taseme alanemine peale mitmeid pidurdamisi.
Kas piduri torud, võimendi jne sai peale vale piduriõli peale valamist puhastatud? Kui ei, siis võivad seal olla klimbid ja mullid.
Praegu kaubandusvõrgust saadavate pidurimansettide kvaliteet on nii nagu on. Oma autol olen vahetanud piduri ja siduri peasilndrite mansette korduvalt. Kasutusiga paar kuud. Õnneks ei kiskunud töösilindreid lahti, kuna need ei lekkinud.
Kui DOT peale sai kallatud kunagi,siis peale seda ühendasin lahti piduritorud töösilindritest ja pumbasin PSK-ga läbi.
Võimendit pole üldse näppinud.Ainult seda "ämblikut" sellepärast, et õli ei jõua õhutades tagaratasteni. _________________ Älä osta Volgaa,
Volga tekee velkaa
ja velka kestää kauemmin kuin Volga.
Liitunud: Nov 05, 2007 Teateid: 69 Asukoht: Lääne-Virumaa ja Tartu
Postitatud: L mai 08, 2010 9:53 pm Postita teema:
Pidurite jura jätkub..
Pole palju aega tegeleda ka nendega.
Vahepeal siis niipalju,et täna püüdsin niipalju õiget õli lasta süsteemist läbi kui jõudsin.
Vaatasin üle ja puhastasin ka peasilindri paisuava.
Ilmselt on ikkagi kusagil torudes mõni klimp või asi sees,sest vajutamisel pidurid jäävad peale ning lahti saab neid ainult silindri õhuniplite avamisel.
Auto on nagu kännu taga,kurat.
Lõbus on.. _________________ Älä osta Volgaa,
Volga tekee velkaa
ja velka kestää kauemmin kuin Volga.
Liitunud: Nov 05, 2007 Teateid: 220 Asukoht: Tallinn
Postitatud: L mai 08, 2010 11:31 pm Postita teema:
Tere
Ega sa ei ole muutnud piduri peapumba ja pedaali vahel oleva hoova pikkust.Ma ei tea kas Volgal on see reguleeritav (mossel oli).Sul võib-olla probleem selles,et peale pidurdamist ei lase peapump õli tagasi,st et piduri peapumba ja pedaali vaheline hoob on keeratud liiga pikaks.See on nagu ainus põhjus miks pidurid ei vabastu.
Teine variant et mõni pidurivoolik on seest vigane. _________________ Lugupidamisega
sm Jaska
50 52 309
Ajatsoon on EET Eesti talveaeg Mine lehele Eelmine1, 2
Lehekülg 2, kokku lehekülgi 2
Sa ei saa teha algatada uusi teemasid selles foorumis Sa ei saa vastata teemdaele selles foorumis Sa ei saa muuta oma teateid selles foorumis Sa ei saa kustutada oma teateid selles foorumis Sa ei saa hääletada küsitlustes selles foorumis
volga.ee ei vastuta foorumis tehtud postituste eest. volga.ee jätab endale õiguse kustutada ja redigeerida
kommentaare, mis ei vasta sisult headele tavadele.