Liitunud: Nov 06, 2004 Teateid: 1203 Asukoht: Tallinn, Nõmme
Postitatud: T mär 01, 2005 3:42 pm Postita teema: Väljalase gaz tüüpi autodel
Tekkis selline küsimus, et volgadel, millede töömaht on pea 2,5 liitrit on väljalaske toru läbimõõt lõpuosas peaaegu sama mis 1,2 liitrisel ladal näiteks. Leegitoru on minu vana volgal küll suure läbimõõduga, kinnitusklamber oli kas 52 või 58 mm aga pütist valja minev toru 45 mm klambriga kinni. Tegu on võimeka ja töökindla mootori sõnaselge lämmatamisega. Avastasin hiljuti , et sama lugu kehtib ka mudelitel 24 ja 24-10, viimasel on küll tehtud edasiarendus, väljalaskekollektoreid ja leegitorusid 2 tk, seega 1 kahe silindri kohta, siiski suunatakse nad käigukasti juures kohe kokku ja pütist väjub taas väikese läbimõõduga toru.
Selline järjepidevus viitab kahele võimalusele, kas põhjendatud insenerilahendus, või pidev möödalaskmine.
Liitunud: Feb 24, 2005 Teateid: 413 Asukoht: Kuusalu Autobaasi värav
Postitatud: N mär 03, 2005 1:26 pm Postita teema:
Kui uurida erinevaid katalooge siis tuleb tõdeda, et ilma resonaatorita väljalaske torustikul on tagumine osa väiksema läbimõõduga torust ja resonaatoriga, uuemate Volgade toru ei ahene viimases osas. Võiks arvata, et kui vana Volga puhul suunatakse "pükstesse" mitu järjestikust "pauku" ja tagumisest torust väljub ühtlane vuhin, siis täidab toru ahenemine algelise resonaatori rolli.
Vabandage mind ebatehniliste väljendite pärast. Mul puudub kraad tehnilistes distsipliinides.
Sa ei saa teha algatada uusi teemasid selles foorumis Sa ei saa vastata teemdaele selles foorumis Sa ei saa muuta oma teateid selles foorumis Sa ei saa kustutada oma teateid selles foorumis Sa ei saa hääletada küsitlustes selles foorumis
volga.ee ei vastuta foorumis tehtud postituste eest. volga.ee jätab endale õiguse kustutada ja redigeerida
kommentaare, mis ei vasta sisult headele tavadele.