Volgaklubi kodu
Kodu
Foorum
Galerii
Kontakt
Kuuluta
  


· Avalehele
· Klubi tutvustus
· Liikmete nimekiri
· Ürituste kalender
· GAZ Ajalugu
· GAZ Mudelid
· Volgad meedias
· Maailm ja mõnda
· Ümberehitused
· Tehnoabi
· Uudiste arhiiv
· Lingid
· Kasutajate nimekiri
· Foorum



Praegu on, 435 külastaja(d) ja 1 kasutaja(d) kes on praegu portaalis.

Sa oled Anonüümne kasutaja. Sa saad registreerida vabalt vajutades SIIA


Volgaklubi foorum :: Vaata teemat - Väljalase gaz tüüpi autodel
Galerii  Laadi pilte serverisseLaadi pilte  OtsiOtsi   ProfiilProfiil   Logi sisse, et kontrollida oma privaatsõnumeidLogi sisse, et kontrollida oma privaatsõnumeid   Logi sisseLogi sisse 

Väljalase gaz tüüpi autodel

 
Uus teema   Vasta sellele teemale    Volgaklubi foorum -> Tehnoabi
Vaata eelmist teemat :: Vaata järgmist teemat  
Autor Sõnum
Sm Mirski
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Nov 06, 2004
Teateid: 1203
Asukoht: Tallinn, Nõmme

TeadePostitatud: T mär 01, 2005 3:42 pm    Postita teema: Väljalase gaz tüüpi autodel Vasta viitega

Tekkis selline küsimus, et volgadel, millede töömaht on pea 2,5 liitrit on väljalaske toru läbimõõt lõpuosas peaaegu sama mis 1,2 liitrisel ladal näiteks. Leegitoru on minu vana volgal küll suure läbimõõduga, kinnitusklamber oli kas 52 või 58 mm aga pütist valja minev toru 45 mm klambriga kinni. Tegu on võimeka ja töökindla mootori sõnaselge lämmatamisega. Avastasin hiljuti , et sama lugu kehtib ka mudelitel 24 ja 24-10, viimasel on küll tehtud edasiarendus, väljalaskekollektoreid ja leegitorusid 2 tk, seega 1 kahe silindri kohta, siiski suunatakse nad käigukasti juures kohe kokku ja pütist väjub taas väikese läbimõõduga toru.
Selline järjepidevus viitab kahele võimalusele, kas põhjendatud insenerilahendus, või pidev möödalaskmine.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri Külasta postitaja kodulehekülge MSN Messenger
agaa
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Nov 09, 2004
Teateid: 61
Asukoht: Pärnumaa

TeadePostitatud: N mär 03, 2005 12:00 pm    Postita teema: Vasta viitega

Pigem ikka vastusurve taotlus.
_________________
Meie USUME kommunismi jäädavasse võitu kogu maailmas.
NB.USK on oopium rahvale.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Külasta postitaja kodulehekülge AIM Aadress Yahoo Messenger
Väravamehaanik
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Feb 24, 2005
Teateid: 413
Asukoht: Kuusalu Autobaasi värav

TeadePostitatud: N mär 03, 2005 1:26 pm    Postita teema: Vasta viitega

Kui uurida erinevaid katalooge siis tuleb tõdeda, et ilma resonaatorita väljalaske torustikul on tagumine osa väiksema läbimõõduga torust ja resonaatoriga, uuemate Volgade toru ei ahene viimases osas. Võiks arvata, et kui vana Volga puhul suunatakse "pükstesse" mitu järjestikust "pauku" ja tagumisest torust väljub ühtlane vuhin, siis täidab toru ahenemine algelise resonaatori rolli.

Vabandage mind ebatehniliste väljendite pärast. Mul puudub kraad tehnilistes distsipliinides.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri Külasta postitaja kodulehekülge
Reasta teated eelmise järgi:   
Uus teema   Vasta sellele teemale    Volgaklubi foorum -> Tehnoabi Ajatsoon on EET Eesti talveaeg
Lehekülg 1, kokku lehekülgi 1

 
Hüppa:  
Sa ei saa teha algatada uusi teemasid selles foorumis
Sa ei saa vastata teemdaele selles foorumis
Sa ei saa muuta oma teateid selles foorumis
Sa ei saa kustutada oma teateid selles foorumis
Sa ei saa hääletada küsitlustes selles foorumis

volga.ee ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
volga.ee jätab endale õiguse kustutada ja redigeerida kommentaare, mis ei vasta sisult headele tavadele.


Forums ©
Copyright © by Volgaklubi koduleht 2004
Kõik õigused reserveeritud