Postitatud: L dets 13, 2008 9:32 pm Postita teema:
Sm.Tihhonov kirjutas:
Tundub, et karp on päris rämedalt lömmi sõidetud ja pahtilga täidetud. Kui see maha kraapida, saaksid karbi nn. spotteriga sirgeks tõmata. Muidu pead uuesti pahtliga täitma. .
See on kõige väikseim mure, sest seda nitropahtlit olid mõelmad tiivad+tagumine paneel täis.Nõme töö ta on aga ära tuleb teha, midagi pole parata. Kuid mis asi see spotter on? Pole nagu kuulnud.
Sm.Tihhonov kirjutas:
Mina ise lähen seda teed, et seal kus ma olen veendunud, et värvi all on korralik plekk, sealt ma vana värvi ei eemalda. See töö saab tehtud vaid probleemsematelt kohtadelt. Enda viimasel projektil eemaldasime värvi ainult uste alumisest servast. Ülevalt jäi vana värv alla.
Õige suhtumine ,kuid kahjuks on minu auto sisuliselt igast võimalikust kohast 3-7 korda üle mökerdatud, Sm.Gazik võib rääkida, mis ta näinud on asi oli üsna hull. Kui asi oleks 1 värvi kihis, siis jah sellist ettevõtmist pole mõtet teha.
Liitunud: Jul 04, 2006 Teateid: 142 Asukoht: Tartu
Postitatud: L dets 13, 2008 11:20 pm Postita teema:
Spotter ehk punktkeevitusseade on plekksepa tööriist, millega tõmmatakse sellistel keredetailidel lohke ning mõlke välja, mida seestpoolt haamriga lüüa ei saa. Enamjaolt igal autokeresid tegeval plekksepal või töökojal on see olemas.
Tegu siis niisuguse aparaadiga.
Postitatud: E dets 15, 2008 7:00 pm Postita teema:
Eilsed ja tänased tööd pildis ja sõnas:
ajasin siis auto välja,sest oli tarvis põrandalt sinna kogunenud vana värvi tolm ja tükid kokku korjata, et töökeskkond puhtam oleks.
Teien külg nagu näha on tegemata.
Tagaosa veel eilese seisuga tegemata, täna sai 1/3 puhtaks.
Asi edenes täna üsna vaevaliselt, sest külm oli ja töö ei tahtnud mitte sujuda.
Soojapuhur tuli appi võtta,et nitropahtlit eemaldada, pt rõbe töö ausalt
Nagu võis arvata lömmis karp ja palju nitropahtlit , haige värk.
tagaosa nii palju kui sai tehtud., mujalt sai ka kraabitud Homme tuleb küljekarbiga ja tagaosaga edasi tegelda.
Seekord pildid väikse mõõtmelised üritasin panna väikse pildi alla suurt aga selgub,et selles osas veel arengu ruumi on.
Liitunud: Nov 08, 2004 Teateid: 2784 Asukoht: Telliskivi, Viimsi
Postitatud: E dets 15, 2008 10:36 pm Postita teema:
Tore vaadata, kuidas külma ilma kiuste asjad edenevad. Tean, kui vastik see osa auto ehitusest on. Kere puhastamine vanast p...sast on kõige hullem töö üldse mu meelest. Edasi läheb kogu aeg aina paremaks.
Piltide osas on valem lihtne. Mina salvestan pildid 800x600 suuruses eraldi ajutisse kataloogi. Siis kasutades easy thumbnails programmi loon samasse kataloogi neist piltidest 300x225 koopiad. Siis laen nii suured kui väiksed pildid netti. Foorumis kuvamiseks tuleb kirjutada niisugune rida:
[url=http://www.suure.pildi.aadress][img]http://www.väikse_pildi_aadress[/img][/url]
Liitunud: Nov 06, 2004 Teateid: 1203 Asukoht: Tallinn, Nõmme
Postitatud: T dets 16, 2008 7:30 am Postita teema:
Kuidas kaitsed juba puhastatud haljast plekki? Auto seisab külmas ja pidevalt kütmata garaazis, küllap on ka õhuniiskus suur. Teadupärast reageerib puhastatud plekk koheselt õhus oleva hapnikuga ning alustab oksüdeerumist. Soovitaksin etapiviisilist teostust, kus päevatöö lõpuks katta puhastatud pinnad roostesurmaga (buvanool). Enne kruntvärvi tuleb kere nii kui nii silikoonieemaldiga puhtaks pesta. Buvanooli üleliigse osa või maha nühkida ka karukeelega. Meie foorumis on ka proffesionaalne automaaler sm. Volgahuviline, võibolla oskab tema midagi soovitada.
Postitatud: T dets 16, 2008 8:12 am Postita teema:
sm. Mirski kirjutas:
Kuidas kaitsed juba puhastatud haljast plekki? Auto seisab külmas ja pidevalt kütmata garaazis, küllap on ka õhuniiskus suur. Teadupärast reageerib puhastatud plekk koheselt õhus oleva hapnikuga ning alustab oksüdeerumist. Soovitaksin etapiviisilist teostust, kus päevatöö lõpuks katta puhastatud pinnad roostesurmaga (buvanool). Enne kruntvärvi tuleb kere nii kui nii silikoonieemaldiga puhtaks pesta. Buvanooli üleliigse osa või maha nühkida ka karukeelega. Meie foorumis on ka proffesionaalne automaaler sm. Volgahuviline, võibolla oskab tema midagi soovitada.
Ausalt öeldes oleks tõesti vaja investeerida paremasse töökeskonda,sest
see garaa¸ on üks paras nikastus. Paduvihmaga tuleb laest vett läbi ja lisaks on ka külmakerkeid. Kahjuks olid need inimesed, kes seda ehitasid lohakad ega viitisnud asja korralikkult teha.
Seega ei jää muud üle kui tuleb ehitada enda kinnistu peale vastav hoone kus tööd teha, raske ettevõtmine aga tänaseks päevaks on selge,et kui tahan ka tulevikus miskit korralikku teha/säilitada, siis ei saa selle garaa¸iga enam läbi ajada.
Hetkel on 2 kohta kus on märgata miskit rooste tekket.Buvanooliga on nii ja naa,et ühed kiidavad teised teevad maha hirmast moodi, küsimus on tegelikult selles,et kas need lääne happekrundid hiljem sellele pinnale peale hakkavad.Lisaks tuleb ka plekke natuke liivapaberiga töödelda kohati,enne kui kruntimisse läheb.
Volgahuviline lubas mul autot vaatama tulla aga siiani pole tal vaba momenti tekkinud!
Kui aus olla siis see minu GAZ 24 meenutab üsna seda Cadillaci projekti ( http://autoblogi.blogspot.com/2008/08/180-peatkk-1955-buick-superriviera-ning.html )juba, igatahes värvimise tehnoloogia on üsna sama olnud, väga kummaline ausalt:
Mis see silikooni eemaldaja on? Kas miski lahusti nagu atsetoon või nitrolahusti?
Liitunud: Nov 06, 2004 Teateid: 1203 Asukoht: Tallinn, Nõmme
Postitatud: T dets 16, 2008 9:00 am Postita teema:
Silikooni eemaldi on pinna puhastusvahend. Ei ole lahusti. Enne värvimist tuleb puhta silikooni eemaldiga niisutatud lapiga hoolikalt puhastada kõik värvitavad pinnad. Vastasel juhul tekivad värvitud pinnale omapärased "mullid", mis rikuvad kogu värvitöö. Kogemused näitavad, et kui teha vaid "rasvapesu", siis see ei asenda silikoonieemaldiga puhastamist. "Rasvapesu" oli mingi vahend, mida üks sõber oma auto puhul kasutas. Silikooni eemaldit olen ostnud värvipoest liitri kaupa. Maksab vist 70.- liiter. Olen näinud ka ehituspoes Motip'i värviriiulis, lapik pudel.
Postitatud: T dets 16, 2008 3:43 pm Postita teema:
Tänud sm.Mirski soovituse eest, seda võetakse arvesse auto "taas"ehitamisel.
Täna sai siis viimansed värvieemaldja raasud ära tarvitatud ning sellega sain 2/3 tagapõlle alaosast ja parema tagatiiva ääre puhtaks.Lähiajal muretsen seda ainet juurde, kui võmalus tekib.
Tegelsein täna tagaosa puhastamisega bituumeni ja vanaõli möginast, mis tuleb lahti ainult seda vasaraga koputades ja seda tugevalt. See, mis fotol on ei ole midagi selle kõrval, mis salongis oli, salongi puhastamine sellest möginast võttis 2 nädalat aega, jube leiutis.
Ãœks foto hetkeseisust
lasin täna ka natuke liivapritsi töid teostada peenema materjali kallal, liivapritsimees oli pahane, sest värv ei tahtnud maha tulla. Ta imestas,et terve auto on seda jama täisaetud. Kõige hullemad olid kapoti hinged, ja mulle ja liivapritsi mehele üllatuseks osutuseid need tsingituks!!!!!Kommentaarid seltsimehed?
Nüüd fotode üles panemine ka selge tänu Sm.Tihhonovi näidetele. Suured tänud!
Viimati muudetud Zaparov poolt (K dets 17, 2008 8:06 am), kokku muudetud 1 korda
Liitunud: Jul 04, 2006 Teateid: 142 Asukoht: Tartu
Postitatud: K dets 17, 2008 2:00 am Postita teema:
See võib vale arvamus olla, aga vähemalt need paar-kolm uut kapotihinge, mis minu valduses on, tunduvad samuti tsingitud olevat. Igatahes nende spetsiifiline värvus lubab seda oletada.
Mis minu ajapuudust sisaldab, siis selle koha pealt ei vaidle vastu, et olenemata lubadustest pole ma veel jõudnud seltsimees Zaparovi autot vaatama minna. Liig palju tegemist on kuidagi viimasel ajal.
Nii et kui see aitab, siis võibolla ainult interneti- ja telefoniliine pidi ma saan mingil moel töödeks vajalikku infot jagada.
Sm. Mirskile ütleks vastuseks, et professionaaliks ma end oma alal küll ei nimetaks Professionaalid on need, kes oma eriala on mitmeid aastakümneid järjepidevalt praktiseerinud.
Minul on selle mitukümmend aastat kestva kogemustepagasi omandamiseni veel pikk tee käia
Postitatud: K dets 17, 2008 8:03 am Postita teema:
Volgaomanik kirjutas:
Mis minu ajapuudust sisaldab, siis selle koha pealt ei vaidle vastu, et olenemata lubadustest pole ma veel jõudnud seltsimees Zaparovi autot vaatama minna. Liig palju tegemist on kuidagi viimasel ajal.
Nii et kui see aitab, siis võibolla ainult interneti- ja telefoniliine pidi ma saan mingil moel töödeks vajalikku infot jagada.
Mõisan igati, tegelikult pole see enam nii porbleem, sest vastav fotomaterjal ilmub siia foorumisse nagu nii kui miskit on jälle tehtud.
Ilmselt tasub sul alles 2009.a mind külastada kui hakkab pahteldamise teema, sest seal oleks sinu arvamus ja nõu teretulnud.
Teisel teemal, kunagi sai sinu käest küsitud tinapahtli kohta, kahjuks läks see aadress meelest kust seda saab, ehk saad uuesti anda, krt mälu ei pea asju kinni, ilmselt on Alzheimer peale tulnud.
Volgaomanik kirjutas:
Sm. Mirskile ütleks vastuseks, et professionaaliks ma end oma alal küll ei nimetaks Professionaalid on need, kes oma eriala on mitmeid aastakümneid järjepidevalt praktiseerinud.
Minul on selle mitukümmend aastat kestva kogemustepagasi omandamiseni veel pikk tee käia
Kui tohib sõna võtta siis minu jaoks oleks profesionaal eesti piires ilmselt Märt Aarne alias autorestoraator, tema projekte netis ma sirvin suht tihti,huvitav lugeda, alati midagin uut.
Postitatud: K dets 17, 2008 2:59 pm Postita teema:
Tänased tegemised 17.12.08
Nii sai siis 90% pagasniku põhjast puhtaks, natuke veel jäi aga ka see kaob sealt lähiajal: Fotodel tänase päeva töö tulemus.
Ai kurja samas tulid välja sellised kohad, mis vajavad ilmselt keevitamist,
selle poole tiib on ka alaküljelt kahjustada saand.
Sai puhastatud ka vasakpoolset küljekarpi pahtlist asi lõhnab seal pigem osalise karbi vahetamise järele aga seda tuleb ilmselt veel keevitajaga konsulteerima, mis sellest edasi saab.
Postitatud: N dets 18, 2008 5:47 pm Postita teema:
Natuke muud vahelduseks, pildi kommentaariks nii palju,et näärivana saabus selle aastal varem
Miski hetk saabub uus kogus värvieemaldajat ja töö jätkub edasi.
Sa ei saa teha algatada uusi teemasid selles foorumis Sa ei saa vastata teemdaele selles foorumis Sa ei saa muuta oma teateid selles foorumis Sa ei saa kustutada oma teateid selles foorumis Sa ei saa hääletada küsitlustes selles foorumis
volga.ee ei vastuta foorumis tehtud postituste eest. volga.ee jätab endale õiguse kustutada ja redigeerida
kommentaare, mis ei vasta sisult headele tavadele.